ИнфоЗа інформацією управління реєстрації платників та електронних сервісів ГУ ДФС у Херсонській області, за 2015 рік до відомства надійшло 315 письмових звернень громадян. Це на 87 листів менше, ніж у 2014 році. 52,7% письмових звернень платники та громадяни надіслали безпосередньо до Головного управління області. Ще 149 листів розглянули державні податкові інспекції у містах та районах Херсонщини. У листах громадяни найчастіше інформували про ухилення від сплати податків (22,5 %) та проведення контрольно-перевірочної роботи (27,9 %). Із загальної кількості звернень депутати всіх рівнів надіслали, як і минулого року, 14 письмових звернень.

Це складає 4,4 % від загальної кількості листів. Всі відповіді надано в передбачені законодавством терміни.

За звітний період керівники територіальних органів ГУ ДФС у Херсонській області провели 546 особистих прийомів громадян області. Херсонці цікавилися особливостями плати за землю (14,7 %) та податку на доходи фізичних осіб (11,9 %).

Своєчасні та ґрунтовні відповіді залишаються важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків територіальними органами ДФС. Адже важливо є не тільки розглянути заяви та задовольнити законні права та інтереси громадян, але й встановити основні причини, які їх викликають.

Прес-служба Головного управління ДФС у Херсонській області

Лариса Ившина
ljn6317@gmail.com
Украинская журналистка и общественный деятель, главный редактор газеты ПостФактум.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *